مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 06:352023-07-18اقتصادي

جذب سرمایه گذار در 28 منطقه گردشگری استان همدان انجام می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: جذب سرمایه گذار در 28 منطقه گردشگری استان همدان انجام می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن معصوم علیزاده با بیان اینکه برای شناساندن 28 منطقه نمونه گردشگری در استان همدان برنامه های مدونی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با حضور مدیرکل دفتر مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی همزمان با اجرای تور آشناسازی دفاتر مسافرتی در استان، بازدید از برخی پروژه های در حال ساخت گردشگری با هدف بررسی جوانب مختلف پروژه انجام شد.

وی افزود: از این تعداد، 7 منطقه در شهرستان همدان است که شامل سد اکباتان، باغ میوه، دره مرادبیک، حیدره، علیصدر، تاریک دره، دامنه شمالی الوند و امامزاده محسن است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان با بیان از 28 منطقه نمونه گردشگری تنها 4 مورد دارای سرمایه گذار است که برای سایر مناطق نیز به دنبال رایزنی برای جذب سرمایه گذار هستیم، گفت: ضرورت پرداختن به تأمین زیرساخت ها در پروژه های پیشنهادی گردشگری استان همدان به چهار دلیل شامل تحویل بسته سرمایه گذاری به سرمایه گذار، تعیین تکلیف اراضی، رفع تعارضات است.

معصوم علیزاده خاطرنشان کرد: پیگیری جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، تسهیل عملکرد بخش خصوصی، ارتقای بهره وری، اشتغالزایی و توسعه پایدار در قطب های گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار در 28 منطقه گردشگری استان همدان انجام می شود

جذب سرمایه گذار در 28 منطقه گردشگری استان همدان انجام می شود